Telefon: 0740223382 | Fax: 0213175166|office@bocasoft.ro
Seminar managementul contractelor de lucrari 2018-02-24T11:22:49+00:00

Seminar managementul contractelor de lucrari – Cui se adreseaza?

Seminarul este proiectat pentru a conferi, pe viitor, încredere participanților în utilizarea și gestionarea condițiilor de contract similare FIDIC pentru proiectele de investiții, indiferent de reprezentativitatea participanților în domeniul construcțiilor și în calitate de : beneficiari (angajatori sau investitori), antreprenori, consultanți în supervizare sau în managementul de contract.

 

Curs Expert Achizitii Publice
  • Tipul programului: Specializare
  • Durata programului : 50 ore
  • Pregatire teoretica : 20 ore
  • Pregatire practica: 30 ore
  • Domeniu:
  • Cod COR: 242401
  • Tip de certificat obţinut: Certificat de absolvire
cursuri-autorizate
Inscrie-te acum

Profita acum de oferta noastra

Curs Formator
Cursul este ACREDITAT DE A.N.C. (Autoritatea Nationala pentru Calificari), prin Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, diploma obtinuta fiind recunoscuta atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana.
Inscrie-te acum

Informatii Curs Formator

Prima etapă în pregătire, de obicei, seamănă cu un gol. Te întrebi oare ce ar trebui să spui sau să faci. Următoarea etapă, după ce vei cerceta puțin, vei descoperi că sunt multe de spus și de făcut. Dacă vei privi trainerii de succes, vei observa că modul în care aceștia își structurează sesiunile au un impact major. Astfel, vei realiza armonios trecerea de la ”poate merge și așa” la ”așa într-adevăr funcționează”. Vei învăța punctual:

  • ce informații selectezi și cum le aranjezi într-un curs;
  • cum determini nevoile de instruire ale unui grup de cursanţi;
  • cum stabilești obiective de învăţare cu rezultate;
  • cum alegi şi adaptezi informaţiile la profilul cursanţilor și la stilul tău;
  • cum structurezi muntele de informații, după caz, în două ore, două zile sau douăzeci de zile;
  • cum îmbini armonios partea teoretică și partea practică într-un curs.
Ambalajul contează. Conținutul este important, însă forma în care este pus poate amplifica rezultatele într-un mod nebănuit. La sfârșitul cursului de formator vei ști:

  • cum planifici prezentarea (ca flux de exerciții și informații);
  • cum gândești aspectul grafic al unei prezentări și materialele de lucru;
  • cum să dai întregii tale prezentări un aspect profesionist;
  • cum marchetezi slide-urile pentru a avea un impact maxim asupra participanților.
Sunt conferințe și traininguri cu 10 oameni sau mii de oameni. Chiar și la cel mai înalt nivel, cum ar fi Anthony Robbins sau orice alt speaker de renume mondial, logistica joacă un rol mai mare decât îți imaginezi. Sunt detalii care fac diferența, sunt lucruri care, chiar dacă nu sunt percepute la nivel conștient, impactează auditoriul. Evident, poți adapta totul la stilul tău, însă trebuie să știi ce iei în considerare și ce trucuri poți folosi pentru ca tu să devii de neoprit. Vei afla și vei experimenta în cadrul cursului elemente precum:

  • ce trebuie să conţină trusa de ”prim-ajutor” a trainerului;
  • “to do list”-ul unui curs;
  • cum aşezi sala în funcţie de tematica sesiunii;
  • cum lucrezi cu flipchartul într-un mod plăcut;
  • cum folosești eficient videoproiectorul;
  • cum te folosești de elemente cum ar fi lumina, muzica, mirosul sau alte elemente senzoriale;
  • cum organizezi ”scena” și culisele unui curs.
Captarea și menținerea atenției într-un curs are legătură și cu aspectele menționate anterior, însă și cu alte elemente special pregătite sau folosite ”în caz de nevoie”. Să captezi și să menții atenția unei audiențe este probabil una dintre cele mai grele încercări la care ești supus ca trainer. Vei învăța:

  • strategii de ”deblocare a nodului din gât”;
  • vei afla sursa emoțiilor și te vei împrieteni cu ele;
  • vei învăța să convertești emoțiile negative în stări pozitive;
  • vei învăța să comunici cu energie;
  • vei învăța să-ți declanșezi stări de înaltă performanță.
Captarea și menținerea atenției într-un curs are legătură și cu aspectele menționate anterior, însă și cu alte elemente special pregătite sau folosite ”în caz de nevoie”. Să captezi și să menții atenția unei audiențe este probabil una dintre cele mai grele încercări la care ești supus ca trainer. Vei învăța:

  • care sunt inamicii atenției;
  • trucuri pentru captarea atenției;
  • strategii de menținere a atenției;
  • strategii pentru întreținerea interactivității;
  • cum spargi gheața la începutul unui curs;
  • cum energizezi audiența;
  • cum alegi partea practică în funcție de public, tematică, tipul evenimentului și stilul propriu;
  • motivarea participanților.
Livrarea unei sesiuni de training reprezintă inima oricărei prezentări. Acum este momentul în care teoria se întâlnește cu practica, momentul în care logica trainerului întâlnește logica participanților, etapa în care experiența trainerului se întâlnește cu experiența participanților și cel mai important, momentul în care trainerul ajunge la inima cursanților. Carisma trainerului este un lucru care poate fi învățat la cursul de formator. Pe parcursul întregului curs se va insista foarte mult pe această componentă cheie (livrarea) prin crearea, chiar în interiorul cursului, a acelor situații care declanșează din partea cursanților momentele „AHA…acum am înțeles cu adevărat”. Vei învăța:

  • cum gestionezi felul în care transmiți mesajele;
  • cum să folosești limbajul verbal pentru a transmite eficient informaţiile;
  • cum susţii mesajul folosind limbajul nonverbal;
  • cum să utilizezi limbajul paraverbal pentru a completa şi susţine mesajul verbal;
  • cum imprimi personalitate unei sesiuni de curs;
  • cum dezvolți și întreții firul logic al unei sesiuni de training;
  • cum construiești și întreții planul emoțional al sesiunii;
  • cum oferi și primești feedback;
  • cum pui întrebări și cum gestionezi productiv întrebările primite;
  • cum să asculți activ, nu doar să auzi.
Singurul lucru 100% previzibil într-un training este faptul că vei avea parte de situații pe care nu le-ai prevăzut. Este imposibil să prevezi totul 100%, astfel că este absolut necesar să știi cum să gestionezi situațiile neprevăzute, situațiile dificile sau ceea ce uneori se numește ”participanții dificili”. Pe parcursul întregului curs vei afla multe trucuri legate de aceste situații. Vei învăța:

  • cum recunoști și anticipezi o situație care poate deveni dificilă;
  • cum gestionezi situațiile dificile care țin de logistică sau context;
  • cum gestionezi participanții care pot deveni (sunt) dificili;
  • cum aplanezi și mediezi situații conflictuale.
  • cum verifici fixarea şi înţelegerea informaţiilor cu ajutorul procesării;
  • cum să elaborezi un chestionar de feedback care să te ajute să-ți îmbunătățești cursul;
  • cum pot fi măsurate rezultatele pe termen scurt, mediu și lung;
  • cum cuantifici succesul;
  • cum să faci totul pentru a genera motivație astfel încât participanții să aplice ce au învățat după curs.
Sunt multe meserii în lume, iar a alege una care să te facă să te simți împlinit reprezintă o provocare uriașă. A fi formator poate reprezenta întâlnirea cu destinul tău. Vei realiza că a ține o sesiune de instruire nu-i deloc despre tine, ci este vorba despre valoarea pe care o poți aduce fiecărui participant. A fi trainer îți clădește personalitatea și te ajută să fii un om mai bun în fiecare moment, acasă sau la serviciu.

  • A fi trainer reprezintă o responsabilitate căreia trebuie să te dedici întrucât lucrezi cu oameni, cu emoțiile lor, cu
    convingerile lor;
  • A fi trainer reprezintă punctul de cotitură în care nu mai judeci oamenii; misiunea ta este alta: să-i ajuți, să-i sprijini pentru ca ei să strălucească;
  • Cursul organizat după metoda Powerful Trainers reprezintă acel punct în care decizi în cunoștință de cauză dacă vrei să faci aceste lucruri la nivel de excelență;
  • Obiectivul Bocasoft, realizat prin acest curs, este crearea unei comunități de traineri de succes care să revalorifice educația formală și nonformală din România.

Competenţe dobândite :

  • Pregatirea programului/stagiului de formare
  • Pregatirea formarii practice
  • Realizarea activitatilor de formare
  • Evaluarea participantilor la formare
  • Evaluarea programului/stagiului de formare

Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și BocaSoft.

Suport de curs

Descarca suportul de curs

Pret curs
Curs Formator

Lei49999/cursant
  • Pentru doua sau mai multe persoane apartinand aceleasi institutii se ofera discounturi intre 10% si 30 % !

CALENDAR-CURSURI

Programă curs formator

SECŢIUNEA 1:

Prezentare generală a strategiei în domeniul achizițiilor publice

  • Cadrul instituțional și legislativ
  • Planificarea și pregătirea realizării achiziției publice
  • Etapele procesului de achiziție publică
  • Derularea procesului de achiziție publică

SECŢIUNEA 2:

Etapa I: Planificare, pregătire, inclusiv consultarea pieței

  • Modalitatea de achiziționare
  • Organizare internă și documente pregătitoare
  • Estimarea valorii achiziției publice și alegerea modalității de atribuire
  • Consultarea pieței
SECŢIUNEA 1:

Etapa I: Planificare, pregătire, inclusiv consultarea pieței

  • Praguri valorice
  • Realizarea achiziției publice
  • Achiziția directă

SECŢIUNEA 2:

Derularea procedurilor de atribuire

  • Licitația deschisă
  • Licitația restrânsă
  • Negocierea competitivă
  • Dialogul competitiv
  • Parteneriatul pentru inovare
  • Negocierea fără publicare prealabilă
  • Concursul de soluții
  • Procedura simplificată
  • Servicii sociale și alte servicii specifice
  • Acordul-cadru
SECŢIUNEA 1:

Etapa I: Planificare, pregătire, inclusiv consultarea pieței

  • Documentația de atribuire
  • Considerații generale
  • Stabilirea criteriilor de calificare și a criteriilor de selecție
  • Stabilirea criteriului de atribuire
  • Stabilirea garanției de participare și a celei de bună execuție

SECŢIUNEA 2:

Reguli generale de participare la procedura de atribuire

  • Subcontractanți
  • Terți susținători
  • Reguli aplicabile comunicărilor
  • Reguli de publicitate și transparență
SECŢIUNEA 1:

Etapa II. Organizarea competiției și atribuirea contractului

  • Oferta și documentele însoțitoare
  • Comisia de evaluare și modul de lucru al acesteia
  • Procesul de verificare și evaluare
  • Finalizarea procedurii de atribuire
  • Dosarul achiziției

SECŢIUNEA 2:

Etapa III. Executarea și monitorizarea implementării contractului

  • Modificarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
  • Finalizarea contractului de achiziție publică
  • Remedii
SECŢIUNEA 1:

Proba practică – Întocmirea unui referat de necesitate, a strategiei de contractare și a unei fișe de date a achiziției

 SECŢIUNEA 2:

Proba scrisă –  Teste grilă și prezentare proiect

Documente

Documente necesare inscriere curs

  • cerere tip de inscriere
  • copie B.I. / C.I
  • copie certificat de nastere
  • copie certificat de casatorie (unde este cazul)
  • copie act studii

 Conditii de acces :

  • Invatamant superior.

Formatori

Florescu Daniela
Florescu DanielaFormator

Daniela Florescu, are o experienţă de peste 11 ani în administraţie publică locală şi centrală şi 8 ani în învăţământul universitar, în prezent ocupă funcţia de consilier superior în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice. Experienta sa acoperă întreg ciclul de management al achiziţiilor publice precum şi domeniile conexe acestora (economic, juridic).

A participat ca speaker la peste 25 de comunicări la diferite congrese, conferinţe, simpozioane şi sesiuni ştiinţifice şi a publicat peste 30 de articole în reviste de specialitate cotate CNCSIS şi indexate în baze de date internaţionale. A participat în calitate de trainer pentru diverse cursuri organizate de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.

Studii:  Facultatea de Comerţ, Academia de Studii Economice Bucureşti, promoţia 2002; Master  – „Contabilitate,  Control şi Expertiză”  Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune,  Academia de Studii Economice Bucureşti, promoţia 2007; doctor în finanţe – Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori, Academia de Studii Economice Bucureşti (2011).

Specializări şi documentări: curs „Auditor intern” (2014), curs „Expert achiziţii publice” (2014), curs „Evaluator proiecte” (2014), curs „„Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene” (2014) curs „Evaluator competenţe” (2012); curs „Formator de formatori”  în cadrul proiectului „Perfecţionarea cadrelor didactice,   din învăţământul liceal, care predau discipline economice”  finanţat prin POS – DRU (2010);   Curs „Manager Proiect”  (2010); Curs „Inspector Resurse Umane” (2006); curs „Sistemele de implementare a achiziţiilor şi investiţiilor publice” – Guvernul României (2005);  cursuri postuniversitare în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic – Academia de Studii Economice Bucureşti (2002).

Dăscălescu (Roșu) Carmen Mariana
Dăscălescu (Roșu) Carmen MarianaFormator

 De profesie economist, Carmen este absolventa a  Facultatii de Finante, Banci si Contabilitate in cadrul Academiei de Studii Economice.

Are o experienta de peste  20 ani la nivel de top management in managementul strategic, managementul programelor si proiectelor finantate din fonduri europene, consultanta, infrastructura si resurse umane.

In calitate de formator a participat la diverse programe / cursuri cum ar fi: “Accesare fonduri europene si implementarea proiectelor cu Finantare Europeana”, “Scrierea de proiecte si accesarea de fonduri europene”,  “Manager de proiect”, etc, formand peste 400 de persoane.