Seminar managementul contractelor de lucrari – Cui se adreseaza?
Seminarul este proiectat pentru a conferi, pe viitor, încredere participanților în utilizarea și gestionarea condițiilor de contract similare FIDIC pentru proiectele de investiții, indiferent de reprezentativitatea participanților în domeniul construcțiilor și în calitate de : beneficiari (angajatori sau investitori), antreprenori, consultanți în supervizare sau în managementul de contract.
Profita acum de oferta noastra
Informatii Curs Formator
Competenţe dobândite :
- Pregatirea programului/stagiului de formare
- Pregatirea formarii practice
- Realizarea activitatilor de formare
- Evaluarea participantilor la formare
- Evaluarea programului/stagiului de formare
Examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) și o probă practică (aleasă din tematica trainingului). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări) și BocaSoft.
Programă curs formator
Documente
Documente necesare inscriere curs
- cerere tip de inscriere
- copie B.I. / C.I
- copie certificat de nastere
- copie certificat de casatorie (unde este cazul)
- copie act studii
Conditii de acces :
- Invatamant superior.
Formatori
Daniela Florescu, are o experienţă de peste 11 ani în administraţie publică locală şi centrală şi 8 ani în învăţământul universitar, în prezent ocupă funcţia de consilier superior în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice. Experienta sa acoperă întreg ciclul de management al achiziţiilor publice precum şi domeniile conexe acestora (economic, juridic).
A participat ca speaker la peste 25 de comunicări la diferite congrese, conferinţe, simpozioane şi sesiuni ştiinţifice şi a publicat peste 30 de articole în reviste de specialitate cotate CNCSIS şi indexate în baze de date internaţionale. A participat în calitate de trainer pentru diverse cursuri organizate de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.
Studii: Facultatea de Comerţ, Academia de Studii Economice Bucureşti, promoţia 2002; Master – „Contabilitate, Control şi Expertiză” Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune, Academia de Studii Economice Bucureşti, promoţia 2007; doctor în finanţe – Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori, Academia de Studii Economice Bucureşti (2011).
Specializări şi documentări: curs „Auditor intern” (2014), curs „Expert achiziţii publice” (2014), curs „Evaluator proiecte” (2014), curs „„Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene” (2014) curs „Evaluator competenţe” (2012); curs „Formator de formatori” în cadrul proiectului „Perfecţionarea cadrelor didactice, din învăţământul liceal, care predau discipline economice” finanţat prin POS – DRU (2010); Curs „Manager Proiect” (2010); Curs „Inspector Resurse Umane” (2006); curs „Sistemele de implementare a achiziţiilor şi investiţiilor publice” – Guvernul României (2005); cursuri postuniversitare în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic – Academia de Studii Economice Bucureşti (2002).
De profesie economist, Carmen este absolventa a Facultatii de Finante, Banci si Contabilitate in cadrul Academiei de Studii Economice.
Are o experienta de peste 20 ani la nivel de top management in managementul strategic, managementul programelor si proiectelor finantate din fonduri europene, consultanta, infrastructura si resurse umane.
In calitate de formator a participat la diverse programe / cursuri cum ar fi: “Accesare fonduri europene si implementarea proiectelor cu Finantare Europeana”, “Scrierea de proiecte si accesarea de fonduri europene”, “Manager de proiect”, etc, formand peste 400 de persoane.