Loading Evenimente
Acest eveniment a trecut.

Curs expert achizitii publice cu certificare ANC in Bucuresti COR: 214946

Cursul este ACREDITAT DE A.N.C. (Autoritatea Nationala pentru Calificari), prin Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, diploma obtinuta fiind recunoscuta atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana.

Cursul are un pronuntat caracter practic si se adreseaza deopotriva ofertantilor si compartimentelor interne specializate ale autoritatilor contractante, functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii.

SC BOCASOFT SRL ORGANIZEAZA ÎN BUCURESTI

Curs expert achizitii publice

Perioada : Perioada : 5-12 Decembrie 2019

Locatia: Bucuresti

Pret curs achizitii publice 500 RON

Inscrie-te acum!
Afla detalii

PROGRAMA CURSULUI

Ziua I: Noua legislatie în domeniul achizitiilor publice

SECTIUNEA 1:Prezentare generala a strategiei în domeniul achizitiilor publice

  • Cadrul institutional si legislativ
  • Planificarea si pregatirea realizarii achizitiei publice
  • Etapele procesului de achizitie publica
  • Derularea procesului de achizitie publica

SECTIUNEA 2: Etapa I: Planificare, pregatire, inclusiv consultarea pietei

  • Modalitatea de achizitionare
  • Organizare interna si documente pregatitoare
  • Estimarea valorii achizitiei publice si alegerea modalitatii de atribuire
  • Consultarea pietei

Ziua II:Planificarea si pregatirea realizarii achizitiei publice

SECTIUNEA 1:Etapa I: Planificare, pregatire, inclusiv consultarea pietei

  • Praguri valorice
  • Realizarea achizitiei publice
  • Achizitia directa

SECTIUNEA 2: Derularea procedurilor de atribuire

  • Licitatia deschisa
  • Licitatia restransa
  • Negocierea competitiva
  • Dialogul competitiv
  • Parteneriatul pentru inovare
  • Negocierea fara publicare prealabila
  • Concursul de solutii
  • Procedura simplificata
  • Servicii sociale si alte servicii specifice
  • Acordul-cadru

Ziua III:Planificarea si pregatirea realizarii achizitiei publice

SECTIUNEA 1:Etapa I: Planificare, pregatire, inclusiv consultarea pietei

  • Documentatia de atribuire
  • Consideratii generale
  • Stabilirea criteriilor de calificare si a criteriilor de selectie
  • Stabilirea criteriului de atribuire
  • Stabilirea garantiei de participare si a celei de buna executie

SECTIUNEA 2: Reguli generale de participare la procedura de atribuire

  • Subcontractanti
  • Terti sustinatori
  • Reguli aplicabile comunicarilor
  • Reguli de publicitate si transparenta

Ziua IV:Derularea procedurii de achizitie publica

SECTIUNEA 1:Etapa II. Organizarea competitiei si atribuirea contractului

  • Oferta si documentele însotitoare
  • Comisia de evaluare si modul de lucru al acesteia
  • Procesul de verificare si evaluare
  • Finalizarea procedurii de atribuire
  • Dosarul achizitiei

SECTIUNEA 2: Etapa III. Executarea si monitorizarea implementarii contractului

  • Modificarea contractului de achizitie publica/acordului-cadru
  • Finalizarea contractului de achizitie publica
  • Remedii

Ziua V: Examinare

SECTIUNEA 1:Proba practica – Întocmirea unui referat de necesitate, a strategiei de contractare si a unei fise de date a achizitiei

 SECTIUNEA 2: Proba scrisa –  Teste grila si prezentare proiect

FORMATOR
Gogescu Marius Catalin

Gogescu-Marius-catalin

A absolvit Facultatea de Drept a Universitatii Bucuresti, iar in prezent activeaza in coordonarea / supervizarea activitatilor de achizitii publice / juridice.

A fost Secretar de Stat, Presedinte al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) a lucrat in cadrul Corpului de Control al Primului – Ministru si a acordat consultanta specializata in domeniul achizitiilor publice timp de 11 ani pentru autoritati contractante (primarii, ministere, etc) si pentru operatorii economici participanti la procedurile de achizitie publica.

Expert in domeniul achizitiilor publice – Parlamentul Romaniei, Lector si participarea in aceasta calitate la cursurile de perfectionare profesionala in domeniul Achizitiilor Publice organizate de Camera de Comert si Industrie Harghita, Centrul de Pregatire si Perfectionare Profesionala al Inspectiei Muncii Botosani, Camera de Meserii si Profesii Libere din Romania, Oficiul de Plati si Contractare PHARE, EPP Legal Adviser SRL, etc.

FORMATOR
Florescu Daniela

FLORESCU-DANIELA

Daniela Florescu, are o experienta de peste 11 ani în administratie publica locala si centrala si 8 ani în învatamantul universitar, în prezent ocupa functia de consilier superior în cadrul Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice. Experienta sa acopera întreg ciclul de management al achizitiilor publice precum si domeniile conexe acestora (economic, juridic).

A participat ca speaker la peste 25 de comunicari la diferite congrese, conferinte, simpozioane si sesiuni stiintifice si a publicat peste 30 de articole în reviste de specialitate cotate CNCSIS si indexate în baze de date internationale. A participat în calitate de trainer pentru diverse cursuri organizate de Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Studii:  Facultatea de Comert, Academia de Studii Economice Bucuresti, promotia 2002; Master  – „Contabilitate,  Control si Expertiza”  Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune,  Academia de Studii Economice Bucuresti, promotia 2007; doctor în finante – Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori, Academia de Studii Economice Bucuresti (2011).

Specializari si documentari: curs „Auditor intern” (2014), curs „Expert achizitii publice” (2014), curs „Evaluator proiecte” (2014), curs „„Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene” (2014) curs „Evaluator competente” (2012); curs „Formator de formatori”  în cadrul proiectului „Perfectionarea cadrelor didactice,   din învatamantul liceal, care predau discipline economice”  finantat prin POS – DRU (2010);   Curs „Manager Proiect”  (2010); Curs „Inspector Resurse Umane” (2006); curs „Sistemele de implementare a achizitiilor si investitiilor publice” – Guvernul Romaniei (2005);  cursuri postuniversitare în cadrul Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic – Academia de Studii Economice Bucuresti (2002).