Curs Formator – Cui se adreseaza?

- Tipul programului: Specializare
- Durata programului : 50 ore
- Pregatire teoretica : 20 ore
- Pregatire practica: 30 ore
- Domeniu: –
- Cod COR: 242401
- Tip de certificat obţinut: Certificat de absolvire

Profita acum de oferta noastra
Programa Curs Formator
Competente specifice:
- Stabilirea scopului si obiectivelor programului de formare
- Culegerea informatii despre cursanti
- Proiectarea activitatilor de formare
- Planificarea activitatilor de formare
- Pregatirea suportului de curs si materialelor auxiliare
- Informarea cursantilor despre conditiile generale de desfasurarea a formarii
Competente specifice:
- Pregatirea formarii
- Realizarea activitatilor de formare
- Evaluarea participantilor la formare
- Aplicarea metodelor şi tehnicilor speciale de formare
Competente specifice:
- Marketing-ul formarii
- Elaborarea, revizuirea si asigurarea calitatii programelor si a stagiilor de formare
- Evaluarea programului/ stagiului de Formare
Informatii Curs Formator
- ce informații selectezi și cum le aranjezi într-un curs;
- cum determini nevoile de instruire ale unui grup de cursanţi;
- cum stabilești obiective de învăţare cu rezultate;
- cum alegi şi adaptezi informaţiile la profilul cursanţilor și la stilul tău;
- cum structurezi muntele de informații, după caz, în două ore, două zile sau douăzeci de zile;
- cum îmbini armonios partea teoretică și partea practică într-un curs.
- cum planifici prezentarea (ca flux de exerciții și informații);
- cum gândești aspectul grafic al unei prezentări și materialele de lucru;
- cum să dai întregii tale prezentări un aspect profesionist;
- cum marchetezi slide-urile pentru a avea un impact maxim asupra participanților.
- ce trebuie să conţină trusa de ”prim-ajutor” a trainerului;
- “to do list”-ul unui curs;
- cum aşezi sala în funcţie de tematica sesiunii;
- cum lucrezi cu flipchartul într-un mod plăcut;
- cum folosești eficient videoproiectorul;
- cum te folosești de elemente cum ar fi lumina, muzica, mirosul sau alte elemente senzoriale;
- cum organizezi ”scena” și culisele unui curs.
- strategii de ”deblocare a nodului din gât”;
- vei afla sursa emoțiilor și te vei împrieteni cu ele;
- vei învăța să convertești emoțiile negative în stări pozitive;
- vei învăța să comunici cu energie;
- vei învăța să-ți declanșezi stări de înaltă performanță.
- care sunt inamicii atenției;
- trucuri pentru captarea atenției;
- strategii de menținere a atenției;
- strategii pentru întreținerea interactivității;
- cum spargi gheața la începutul unui curs;
- cum energizezi audiența;
- cum alegi partea practică în funcție de public, tematică, tipul evenimentului și stilul propriu;
- motivarea participanților.
- cum gestionezi felul în care transmiți mesajele;
- cum să folosești limbajul verbal pentru a transmite eficient informaţiile;
- cum susţii mesajul folosind limbajul nonverbal;
- cum să utilizezi limbajul paraverbal pentru a completa şi susţine mesajul verbal;
- cum imprimi personalitate unei sesiuni de curs;
- cum dezvolți și întreții firul logic al unei sesiuni de training;
- cum construiești și întreții planul emoțional al sesiunii;
- cum oferi și primești feedback;
- cum pui întrebări și cum gestionezi productiv întrebările primite;
- cum să asculți activ, nu doar să auzi.
- cum recunoști și anticipezi o situație care poate deveni dificilă;
- cum gestionezi situațiile dificile care țin de logistică sau context;
- cum gestionezi participanții care pot deveni (sunt) dificili;
- cum aplanezi și mediezi situații conflictuale.
- cum verifici fixarea şi înţelegerea informaţiilor cu ajutorul procesării;
- cum să elaborezi un chestionar de feedback care să te ajute să-ți îmbunătățești cursul;
- cum pot fi măsurate rezultatele pe termen scurt, mediu și lung;
- cum cuantifici succesul;
- cum să faci totul pentru a genera motivație astfel încât participanții să aplice ce au învățat după curs.
- A fi trainer reprezintă o responsabilitate căreia trebuie să te dedici întrucât lucrezi cu oameni, cu emoțiile lor, cu
convingerile lor; - A fi trainer reprezintă punctul de cotitură în care nu mai judeci oamenii; misiunea ta este alta: să-i ajuți, să-i sprijini pentru ca ei să strălucească;
- Cursul organizat după metoda Powerful Trainers reprezintă acel punct în care decizi în cunoștință de cauză dacă vrei să faci aceste lucruri la nivel de excelență;
- Obiectivul Bocasoft, realizat prin acest curs, este crearea unei comunități de traineri de succes care să revalorifice educația formală și nonformală din România.
Competenţe dobândite :
- Pregatirea programului/stagiului de formare
- Pregatirea formarii practice
- Realizarea activitatilor de formare
- Evaluarea participantilor la formare
- Evaluarea programului/stagiului de formare
Formatori
Daniela Florescu, are o experienţă de peste 11 ani în administraţie publică locală şi centrală şi 8 ani în învăţământul universitar, în prezent ocupă funcţia de consilier superior în cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice. Experienta sa acoperă întreg ciclul de management al achiziţiilor publice precum şi domeniile conexe acestora (economic, juridic).
A participat ca speaker la peste 25 de comunicări la diferite congrese, conferinţe, simpozioane şi sesiuni ştiinţifice şi a publicat peste 30 de articole în reviste de specialitate cotate CNCSIS şi indexate în baze de date internaţionale. A participat în calitate de trainer pentru diverse cursuri organizate de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.
Studii: Facultatea de Comerţ, Academia de Studii Economice Bucureşti, promoţia 2002; Master – „Contabilitate, Control şi Expertiză” Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune, Academia de Studii Economice Bucureşti, promoţia 2007; doctor în finanţe – Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori, Academia de Studii Economice Bucureşti (2011).
Specializări şi documentări: curs „Auditor intern” (2014), curs „Expert achiziţii publice” (2014), curs „Evaluator proiecte” (2014), curs „„Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene” (2014) curs „Evaluator competenţe” (2012); curs „Formator de formatori” în cadrul proiectului „Perfecţionarea cadrelor didactice, din învăţământul liceal, care predau discipline economice” finanţat prin POS – DRU (2010); Curs „Manager Proiect” (2010); Curs „Inspector Resurse Umane” (2006); curs „Sistemele de implementare a achiziţiilor şi investiţiilor publice” – Guvernul României (2005); cursuri postuniversitare în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic – Academia de Studii Economice Bucureşti (2002).
De profesie economist, Carmen este absolventa a Facultatii de Finante, Banci si Contabilitate in cadrul Academiei de Studii Economice.
Are o experienta de peste 20 ani la nivel de top management in managementul strategic, managementul programelor si proiectelor finantate din fonduri europene, consultanta, infrastructura si resurse umane.
In calitate de formator a participat la diverse programe / cursuri cum ar fi: “Accesare fonduri europene si implementarea proiectelor cu Finantare Europeana”, “Scrierea de proiecte si accesarea de fonduri europene”, “Manager de proiect”, etc, formand peste 400 de persoane.