Curs Achizitii operatori economici – Cui se adreseaza?
Cursul se adresează beneficiarior/firmelor private care acceseza finanțări europene nerambursabile și de la stat, inclusiv Start-up Nation. Participanții vor primi un ghid orientativ privind achizițiile publice și vor beneficia de exemple de exerciții practice din partea specialiștilor. Specialiști cu peste 10 ani de experiență în domeniu

- Tipul programului: Specializare
- Durata programului : 8 ore
- Pregatire teoretica : 4 ore
- Pregatire practica: 4 ore
- Tip de certificat obţinut: Certificat de participare
Pret curs
Curs Achizitii Privati
Profita acum de oferta noastra
Programă cursuri de pregătire profesională – achiziții operatori economici
- Sesiune introductivă.
- Scurtă prezentare a cadrului legal (Ordinul nr.1284/2016 şi incidenţa altor acte normative, inclusiv START-UP NATION):
- Principii în achizițiile publice,
- Achiziția directă,
- Procedura competitivă
Partea 2
- Scurtă prezentare a cadrului legal (Ordinul nr.1284/2016 şi incidenţa altor acte normative):
- Elaborarea specificatiilor tehnice;
- Determinarea valorii estimate;
- Derularea procedurii competitive: prospectarea pieței, (inclusiv publicarea anunțului), analiza ofertelor si elaborarea notei justificative de atribuire, nota justificativă de atribuire, contestarea
Partea 3
- Scurtă prezentare a cadrului legal (Ordinulnr.1284/2016 şi incidenţa altor acte normative):
- Evitarea conflictului de interese;
- Contractul achiziției. Semnare, implementare,ajustarea prețului.
- Dosarul achiziției: nota privind determinarea valorii estimate și documentele achiziției.
- Cum să evităm corecţiile financiare (HG nr.519/2014). Lista de verificare pentru procedura competitivă utilizată autoritățile cu competențe în gestionarea fondurilor europene
- Erori frecvente.
- Aplicații practice – Achiziția directă: etape și formulare;
- Aplicații practice pe componentele documentației de atribuire
- Elaborarea specificatiilor tehnice
Partea 2
- Aplicații practice pe componentele documentației de atribuire.
- Determinarea valorii estimate;
- Derularea procedurii competitive:
- o prospectarea pieței, publicarea anunțului;
- o analiza ofertelor si elaborarea notei justificative de atribuire;
- o nota justificativă de atribuire;
Partea 3
- Aplicație practică Formularul privind
- Declarația pe propria răspundere din care să rezulte că nu a încălcat prevederile referitoare la conflictul de interese.
- Dosarul achiziției.
- Notă privind determinarea valorii estimate;
- Documente justificative ale achiziției;
- Documentele care dovedesc realizarea achiziției
- Sesiune de întrebări şi răspunsuri
Important
MODALITĂŢI DE ÎNSCRIERE SI PLATĂ
Înscrierea participanţilor se poate face electronic, accesând pagina de web https://bocasoft.ro/inscrieri/ sau prin transmiterea formularului de înscriere la adresa de e-mail: cursuri@bocasoft.ro
PLATA TARIFULUI
de instruire la programul de pregatire se achită numai prin virament, în baza facturilor fiscale emise.
GRUPUL ŢINTĂ
Programele de formare se adresează beneficiarilor de fonduri Start-up Nation și fonduri europene.
INFORMAŢII SUPLIMENTARE
privind tematicile cursurilor, organizarea şi desfăşurarea programelor de perfecţionare se pot obţine de la:
• Carmen Dăscălescu (Bocasoft SRL): Tel: 0740223382, email : cursuri@bocasoft.ro